[Epitesz-barkacs] Belso hungarocell

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Május. 6., H, 15:37:35 CEST

> Elsore en is a 10W/m2/fokkal akartam szamolni, de rajottem, hogy egy
> lakas
> hatarolo fala azert minimum 30cm teglabol van, az meg tuti megvan vagy
> 1W/K/m2. Ezt az 5cm hoszigeteles kb felezi.

Lehet, hogy itt nem ez a módi, különben nem tudna ennyire meleg lenni a lakás
tőle. De ezt nem nehéz megnézni. Különben ez egy bécsi ház. Szóval nem én fogom
megnézni egyhamar, az biztos.

Lehet, hogy olyan fajta, ahol betonvázat építettek először, aztán kitöltötték
téglával, ahol kell. A lépcsőház és a lakások között lehet, hogy csak 10 centi
vastag fal van, mert ha akárcsak magyar B30 lenne normálisan, tehát 30 centi fal
lenne, ahogy írod, akkor nem lenne ez a ménkű meleg. Nem nehéz megmérni, majd
megkérdezem.