[Epitesz-barkacs] Belso hungarocell

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2013. Május. 6., H, 16:15:23 CEST

> Megfontolandó. Majd ezt is megírom. Gondolom üveggyapot a nyerő. A
kőzetgyapot mintha nem lenne
> annyival  jobb, viszont mindkettővel marha kellemetlen dolgozni. Bár ez
legyen a szakemberek problémája. :)
Valamikor régen ragasztottam kőzetgyapotot.
Még abban az időben, amikor a távfűtő vezetékeket fehér üveggyapottal
szigetelték.
Ennek az üveggyapotnak vastagok voltak az elemi szálai és szúrt is.

Az a kőzetgyapot, amit én ragasztottam, már finomabb volt és tudtam vele
csupasz kézzel dolgozni.
Igaz, egy csap mellett voltam és állandóan mostam le a kezemről a szálakat.

Manapság már sokkal finomabb szálakat készítenek amelyek nem annyira
szúrnak.
Viszont, gondolom sokkal könnyebben kerülnek a levegőbe és a tüdőbe is a
munka közben.

Van otthon valami huszonéves sárga színű hőszigetelő paplan feltekerve,
nylonzsákban.
Abba az egér is beleköltözött, belefészkelt. Nem szúrkodta agyon.

Üdv. Tibi