[Epitesz-barkacs] 18 sebesseges attetel

Topybear topylista1 at topybear.hu
2013. Május. 9., Cs, 21:50:46 CEST

On 2013.05.09. 19:19, Cser Tamas wrote:
> déli, éles napsütésben jobban láttam az állapotukat: :
>
> a hátsó racsnis koszorú mellett az első (pedálos)
> koszorút is ajánlott lenne cserélni? ( mert az első láncfogak közül
> a közbensőt gyilkoltam leginkább, az van észrevehetően
> kopottabb állapotban )

Ha már annyira kinyúlt a lánc, hogy a hátsó sort cserélni kell, akkor az
első is menni szokott vele. Ha mázlid van, akkor nem az egész első sort
kell cserélni, csak a leggyakrabban használt tányért.
Viszont ne halogasd, ha rossz fokozaton tekersz - lassan de erőből -
akkor nem csak a technikát gyilkolod, de az ízületeidet, szalagjaidat is
amortizálod.

Topy