[Epitesz-barkacs] Elektromos fűnyíró tolórúd rögzítés

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2013. Május. 13., H, 08:44:33 CEST

2013. május 13. 8:20 Zsolt írta, <epitesz1 at telectronic.hu>:

> Lenne valakinek más ötlete, hogyan csináljam?
>>

> - Ráhúzni egy 1/2-3/4 colos vízcsövet kívülről

OK.
Meg fogom nézni, hogy rá tudom-e húzni. Vagyis, hopgy szétszedhető-e
annyira.

> - Eladni és venni egy újat

Szerintem egy újonnan 10-eFt árú fűnyírót eladni több gond, mint amennyit
kapok érte.
Aztán néhány szezon után ugyanez a hiba fog fennállni.
Azt nem írtam, hogy két fűnyíróm is van, különböző márkák, de mindkettőnek
ez a baja.

> - Új helyet keresni a fűnyírónak..

Ezért nem fogok hozzáépíteni a nyaralóhoz. :-)

> (az enyém pl. 5 éve kint van télen nyáron esőben hóban és azonkívűl, hogy
> egy kicsit megfakult a műanyag háza semmi baja.)

Egy nyaralónál ahova most télen októbertől áprilisig nem mentünk,
szinte biztos, hogy eltűnne tavaszig, ha nem már a jövő hétig.
Nem beszélve arról, hogy az állatok is kikezdhetik, beleköltözhetnek. De ez
lehet, felesleges félelem.
Viszont egy nyaralót illik úgy tartani, hogy rend legyen ott. Vagyis nem
hagyhatom a fal mellett.

Üdv. Tibi