[Epitesz-barkacs] két váltókar egyesítése?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2013. Május. 13., H, 12:39:40 CEST

Van néhány jó meredek utca itt a budafoki havasokon, de azért 30 fokos
nincs egyik se. Az ugyanis 58%-os lejtő, amin lánctalpassal se nagyon
lehetne mozogni, tán még állni is nehezen ;-)
20 % körüli utcából akad néhány. Az egyiken már én is felmenten két ízben,
de azért meggondolom, hogy nekivágjak-e? Inkább kerülök 3 km-t ;-)