[Epitesz-barkacs] két váltókar egyesítése?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Május. 13., H, 21:25:47 CEST

Zsolt <epitesz1 at telectronic.hu> írta, 2013.05.13.:

> ja és utána állandóan cipeled magaddal az 5kg súlyt,
> tiszta nyereség, de legalább edzésben leszel :)

:-)

> Miért nem veszel egy simsont abban csak 3(4) sebesség van, az is soros és
> nem kell összekombinálni a két váltókart mert csak 1 van :) nem kell hozzá
> nitorglicerin, elég a benzin.
> Nem is beszélve, hogy egy motorra még több zseniális ötlettel tudnál
> előállni :)

az első zseniális ötletem, hogy nem megyek bele még egy segédmotoros
ketyerébe sem :-)

kötelező bizosítás kellene, műszaki vizsga 2012. júl 1-től már 5eHUF,
nem lehet utánfutót rábiggyeszteni, és még sok egyéb szempont

a kerékpáromat nem kell vizsgáztatnom, lehet rajta utánfutó, stb, stb
300Wattos villanymotor rászerelhető, stb