[Epitesz-barkacs] két váltókar egyesítése?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Május. 14., K, 00:58:44 CEST


jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta, 2013.05.13.:
> Cser Tamas wrote:
>
>> a kerékpáromat nem kell vizsgáztatnom, lehet rajta utánfutó, stb, stb
>> 300Wattos villanymotor rászerelhető, stb
>
> Ez lenne a legjobb megoldás. Ha biciklis lennék így, ványadtabb fizikai
> állapotúan, vennék vagy csinálnék egy olyat, amit lehet egyenletesen tekerni
> (lejtőn lefelé is), és így tölteni az aksit, és hegymenetben motorként

akárhogy nézem, egyre inkább azt látom, hogy
az 1/10C savas (1/20C zselés) töltés és a 10C kisütés miatt nem CSAK
akkura kellene
gondolnunk, mert nem tudod elég gyorsan visszatáplálni

ultrakapacitásba  bele tudod tolni gyorsan, és onnan egy akkuba belecsöpögtetni
ill. gyorsan kisütni (vagy elkoba)

aztán NiCd-be belenyomhatod 4C-vel is (80x a zselés akkutöltéshez képest)
és onnan belecsöpögtetni egy akkuba

> dolgozna
> a gép, lejtmenetben meg generátorként.


További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról