[Epitesz-barkacs] két váltókar egyesítése?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Május. 14., K, 02:57:28 CEST

Pataki István <pataki.istvan at freemail.hu> írta, 2013.05.14.:
> Nem kell az ördögöt a falra festeni!
> pi

már nagyon (van amelyik nagyon-nagyon) régóta fel vannak festve a falra
( bocsi, hogy a száz helyre szétbontott információmorzsákat ide írom)

1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet
Kerékpárok és segédmotoros kerékpárok
54. § (8) c) segédmotoros kerékpárhoz utánfutót kapcsolni nem szabad.

1988. évi I. törvény a közúti közlekedésről
* 2007. évi CLXXV. törvény az egyes közlekedési tárgyú törvények módosításáról
  	"25. § E törvénynek
(4) A Kkt. 25/A. §-a d) pontjának e törvény 10. §-ával megállapított
rendelkezését a 2009. január 1-jét megelőzően használatba vett
a) négykerekű segédmotoros kerékpárokra 2009. május 1-jétől.
b) kétkerekű és háromkerekű segédmotoros kerékpárokra 2011. január
1-jétől kell alkalmazni.

5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet - a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról
VI. FEJEZET - SEGÉDMOTOROS KERÉKPÁRRA VONATKOZÓ EGYEDI MŰSZAKI VIZSGÁLAT
Forgalomba helyezés előtti vizsgálat és közúti műszaki ellenőrzés
19. § (1) A típusbizonyítvány nélkül forgalomba helyezhető
segédmotoros kerékpárt forgalomba helyezés előtti vizsgálat céljából
az NKH regionális igazgatóságánál be kell mutatni.
--------
http://www.akotelezobiztositas.hu/kotelezo-biztositas-robogora-es-segedmotorra

Mivel a segédmotor is azon járművek közé tartozik, amelyekre kötelező
biztosítást kell kötni. oldalunkon Ön megtalálhatja a legkedvezőbb
segédmotor kötelező biztosítás ajánlatokat. Az ügyfelek 14 biztosító
ajánlata közül választhatnak oldalunkon, így garantáltan megtalálják a
legelőnyösebb ajánlatot.
--------
http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/mikent_alakulhat_at_a_muszaki_vizsgaztatas-7747
2012. Július 2-ától átalakul a közúti járművek műszaki
megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet.
...időszakos műszaki vizsgájának ára a mostani 16 290 forintról 22 000
forintra, a segédmotoros kerékpároké 3090 forintról 5000 forintra,

nekem az utánfutó egy sarkallatos pont, ....