[Epitesz-barkacs] muhely vilagitas > UV

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Május. 14., K, 11:18:37 CEST

az a helyzet, hogy hullamhossz fuggvenyeben van egy sulyprofil, hogy
mennyire karos a cucc.

olyan muszer, ami sok hullamhosszon mer, es rendesen sulyozza, az baromira
nem trivialis.

ha a sugarzas forrasa ismert, akkor annak spektralis eloszlasa is ismert,
eleg egy szuk tartomanyban merni linearis vagy fix sulyozassal, abbol a
tobbi szamolhato. szoval az a muszer, ami napsugarzashoz valo, nem hiszem
hogy ertekelheto eredmenyt ad mas spektralis eloszlasu sugarzasra.

Vajk