[Epitesz-barkacs] muhely vilagitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Május. 14., K, 12:59:40 CEST

SZIGETI Szabolcs wrote:

> De, már vannak olyanok is. Lehet velük távolra nézni és akár olvasni
> is.Persze ez eredetinél rosszabb ilyen tekintetben és még nem ismert,
> hogy
> hosszú távon hogy működnek, hiszen csak pár éve jelentek meg. Meg
> persze áruk is jóval magasabb.

Hm. Nem is sejtettem, hogy van ilyen.
Lehet, hogy egy ilyen újjal kicserélve a régit esetleg jelentős részben
helyreáll ez az élesreállító rendszer? Tehát a mű többet tud, mint egy öreg
eredeti? Mert úgy tudom, hogy pont a szemlencse rugalmasságvesztése okozza az
akkomodációs képesség jelentős csökkenését.

(Ha minden infó pozitív lenne, lehet, hogy akkor se fognék bele, mert már
valahogy a kórház, műtő, altatás... gondolata is kellemetlen. :-) )