[Epitesz-barkacs] két váltókar egyesítése?

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2013. Május. 14., K, 14:15:52 CEST


Hali!

Pontosan így van. Éppen pár napja mértünk, 200Ah-ás akksi, kb 50%-ra
feltöltve autó generátorról 28A-t vett fel.Ettől még indításkor persze le
tudta adni a száz ampereket. Mindenesetre érdekes belegondolni, hogy Ah-kat
nézve egy sima pár másodperces indítózás percek  alatt visszatöltődik.
Valahogy mindig többnek képzeltem.

Szabolcs



2013. május 14. 13:11 jhidvegi írta, <jhidvegi at gmail.com>:

> Cser Tamas wrote:
>
>> akkura kellene gondolnunk, mert nem tudod elég gyorsan
>>>> visszatáplálni
>>>>
>>>
>>> ??? Már méne tudnám?
>>>
>>
>> akkor lehet, hogy én nem vettem észre egy infomorzsát:
>>
>> szóval mit szól egy indítóakku ahhoz, ha több indítózás végén 11Voltra
>> lekornyadva ráküldesz 20C delejt "gyorstöltés gyanánt"? mert az 1/10C
>> "normális" töltéshez képest 200x erővel töltöltöd?
>>
>
> Itt most bicikliről volt szó, ahol ilyen durva töltés szóba se jöhet.
> Különben is, az aksikat nem lehet ám akármekkora árammal tölteni! Ha
> ráküldöd a pl 12V-osra a 14,4V-ot, ahogy az autók is általában teszik,
> messze nem jön létre pártíz ampernél nagyobb áram. Szóval a 20C meg ilyesmi
> lehetetlen, vagy sokkal nagyobb fesszel, és durva teljesítményű
> áramforrással lehetséges csak.
>
> Biciklinél meg emelkedőn kijön belőle mondjuk 150W, azaz kb 10A, lejtőn
> lefelé, ha teker az emberke, kb hasonló nagyságú árammal van töltve. Gond
> egy szál se.
>
>
> hjozsi
> ______________________________**_________________
> Epitesz mailing list
> Epitesz at lists.javaforum.hu
> http://lists.javaforum.hu/**mailman/listinfo/epitesz<http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz>
>
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://lists.javaforum.hu/pipermail/epitesz/attachments/20130514/2f1ca592/attachment.html>


További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról