[Epitesz-barkacs] wifi antenna

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Május. 14., K, 22:20:38 CEST

en most nem latom, legvonalban mekkora tav az?

tplinknek vannak durva antennai.

egy ilyen volt egyszer a kezemben, brutalisan nagy. kb egy meter szeles.
http://www.pcland.hu/shop+TP-Link-TL-ANT2424B-24dBi-Antenna-kuls--Ntype-TL-ANT2424B_80445_1220624

http://www.tp-link.com/en/products/details/?categoryid=2474&model=TL-ANT2424B#spec

10 fok koruli a nyilasszoge, abbol szamolhatod mekkora teruletet fog be
abbol a tavolsagbol. viszont ez csak antenna, es a jo kabel amin atmegy a
2.4ghz es nem bukod el amit az antennan nyersz, az igen draga. ebbol a
szempontbol jobbak azok a megoldasok, ahol az aktiv eszkoz az antennaban
van, es usb vagy inkabb ethernet jon le.

Vajk