[Epitesz-barkacs] Gitárerősítő?

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
2013. Május. 14., K, 23:03:32 CEST

Akkor ugy vagy vele, mint en a mandolinnal - na meg a practice
chanter-rel. :)))

Regen tanultam zenet, zeneltem is, de mostansag valahogy - ahogy az
iment Vaczi Tomi irta a fotolistan - "két nemérekrá között a nincskedvem
váltakozik a lustasággal" - mindket hangszer ott porosodik a sufniban. :)))

Karoly