[Epitesz-barkacs] kaputelefon kábelcsere

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2013. Május. 16., Cs, 08:09:42 CEST

Sziasztok!
Szia Sanyi!

Én 2006-ban húztam be a házunkban utp kábelt.
Onnan a némi tapasztalat.

Első próba, hogy odamész a bekötődobozhoz és meghúzod a kábelt egyik
irányba.
Ha jön, és a társad is nyugtázza, hogy látja mozogni a végét, az jó jel.
Ugyanezt a két bekötődoboz között és a kábel másik végén is.

Ha mindenhol mozog, akkor nagyon örülhetsz.
Ha nem mozog, akkor nem tudom hogyan, de meg kell mozdítanod, ki kell
tépned a csőből a régi kábelt.
Újat, gyakran könyebb befűzni, mint a régit kiszedni. De ha a műanyag
szigetelés nem
merevedett meg, akkor könnyen kijöhet.

Az új kábel befűzésénél lényeges dolog a kenés.
Mi folyékony szappant használtunk ehhez.
Egy rongyra ráöntöttünk valamennyit és azzal fogtuk meg a kábelt a befelé
menő oldalon.
Közben a társaknak beszélni kell, hogy mikor húzhatja, és mikor nem.
Mert időnként bogozn is kellett a bemenő oldalon és a szappant is pótolni
kellett.

Ha nem érthetően írtam le valamit, akkor kérdezz!

Üdv. Tibi