[Epitesz-barkacs] wifi antenna

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2013. Május. 16., Cs, 13:00:58 CEST

> ...vagy az antennának elég nagy nyereségűnek. Ez egy sarokpont, hogy a
> túloldal
> egy mindenféle módosítások nélküli általános célú wifi eszköz, pl
> noti, tabletta vagy
> ájfon.

Látod a játszóteret az irodából?

Első körben kísérleteznék. Venni kéne egy jó nagy erősítésű antennát, rövid
kábellel rárakni a szerverre, aztán a megcélzott másik eszközzel el kéne
indulni az ellenkező irányba, aztán kiderül, hogy mekkora távolságra
működik.

Szerintem, ha két szembefordított nagy erősítésű antennával megy X
távolságon, akkor menni kéne egy antenna és egy normál cucc között X/2
távolságon.

Palasik Sándor