[Epitesz-barkacs] wifi antenna

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2013. Május. 21., K, 11:19:31 CEST

Jó, csak akkor majd a leszarással jön valaki, aki meg ráköti a 10kW-os
magnetront a wifi routerére, hogy Nyíregyházán is fogja a pesti netet,
akkor majd mit mondunk? Hogy a többiek mind lúzerek? Pont a rádió szerintem
baromira más tészta.
Az meg, hogy otthon megy a cat5-ön a gigabit, gondolom nem jelenti azt,
hogy ha ilyet kéne telepítened és felelősséget vállalnod a munkádért, akkor
is így csinálnád..

Szabolcs