[Epitesz-barkacs] vizelvezetes kerdes

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Május. 21., K, 16:11:54 CEST

Hat ha tele volt a ciszterna amikor jott a zuhe, akkor nincs mese, uszni
kell. Vagy ugy erted, hogy 200m2-rol a zuhe megtoltotte a ciszternat, es
meg arvizet is csinalt?

Mondjuk logikus, 200m2-rol csak 10mm viz a 2m3, es en olyan adatot talaltam
hogy 30mm zuhera kell keszulni.

Egy ilyen zivatar olyan intenziv, siman 10 perc alatt megvan a 30mm viz,
tehat mindenkeppen sokszaz liter/perc azaz 10-20m3/h szivattyu kellene, az
meg nem olcso.

viszont: racsot a racsboltbol. jurotissu kft, 30x2mm allo bordakbol allo
keretezett tuzihorganyzott 20x100cm racs 5000+afa. mar csak egy szogvas
keret kell neki.

tud valaki tuzihorganyzot?

Vajk