[Epitesz-barkacs] vizelvezetes kerdes

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Május. 21., K, 16:30:08 CEST

 - A meglevo pince kb -1m. Sosem jott meg fel a viz.
 - A szomszedban van asott kut, a neni szerint amiota van csatorna azota
3m-nel feljebb nem volt benne viz.
 - Bo 1m-tol lefele nemtudom milyen vastagon szintiszta sarga homok van.
Olyannyira homok, hogy most abbol csinaljak a falazashoz a habarcsot. Az
issza mint allat, csak nem tudom milyen vastag.
 - Ez az utcanak viszonylag magasabb resze, 100meterrel arrebb legalabb egy
meterrel lejjebb van az utca. Mokas lenne megkerni a komuveseket hogy
merjek meg a teodolittal.

Vajk