[Epitesz-barkacs] vakrozsda

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
2013. Május. 22., Sze, 13:43:23 CEST

En mar pucoltam meg ilyet, igaz, utana mar termeszetesen nem vartam el
az eredetileg eloirt pontossagot (gondolom, mikroszkopikus meretben
lotyoghet), de azert hazi, barkacs celra megteszi tovabbra is.
Ha jol emlekszem (reg volt) rozsdaoldoval probalkoztam, de csak rovid
ideig, mindig le-lemosva vizzel, majd durva vaszonnal dorzsoltem. Az
egesz macera utan kitettem a napra jol kiszaradni.

De ha tonkre teszed az "utmutatasaim" alapjan, ne engem szidj! :)))

Karoly