[Epitesz-barkacs] Szt. Endre figyelmébe

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2013. Május. 22., Sze, 19:21:13 CEST

Sztem egy "intelligens" töltő áramkört kell csinálni és ráapplikálni, de akár bele is férhet az akkumulátor tartóba. Ha az akkunak elég rossz a memóriája, akkor lehet kvázi folyamatosan rajta a töltő. Üzem közben az ampereket az akku viszi, üzemszünetben meg utántölt. Esetleg kisebb kapacitású akku mellett marad elegendő hely az áramkörnek. Persze ez csak a legújabb fajta akkuk esetén működik tartósan.

Üdv
pi