[Epitesz-barkacs] vizelvezetes kerdes

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2013. Május. 22., Sze, 20:41:59 CEST

Szerintem az a normális, ha külön fut a szennyvízcsatorna és a
csapdékvíz csatorna. Átlagos körülmények között a szennyvíz az az út
közepén, a csapadékvelvezető meg (miként az árok) az út két oldalán fut.
Lehetnek hiányosságok, de sűrűn lakott területen, ahol nagymennyiségű
szennyvizet kell kezelni, elképzelhetetlen, hogy csapadékvízzel is
terheljék a tisztítót. Ezért büntetik, ha valaki belevezeti az esővizet.
Esetleg biológiai tisztítónál el tudom képzelni, hogy (a végén) közös
területre kerül, de egyébként drágább, mint a külön elvezető kiépítése.
Egyébként látott már valaki a "csatornából" fél-egy méter magasságba
törő szökőkutat nagy eső idején? Mégis csak ciki lenne, ha
szardarabokkal keveredne.

Üdv
pi