[Epitesz-barkacs] vakrozsda

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
2013. Május. 22., Sze, 21:28:31 CEST

En mar a regit (a "felujitottat") csak a "koszos" muhelyben tartom, az
elektronikai muhelyemben egy Lidl-es digitalis van. Igaz, az sem
pontosabb a reginel. :))) Sot, a sacc per kabe meresekhez van egy
muanyagbol(!) keszult sublerem is. :))) Epp itt van az orrom elott, nem
is annyira pontatlan, mint elsore gondolna az ember.

Karoly