[Epitesz-barkacs] sztahanovizmus

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Május. 24., P, 21:56:44 CEST

legtöbbször az alapötlet, az "....izmus" alapgondolata
akár jó is lehet, csak a terjesztői belemagyarázások rontanak rajta

mint ahogyan a szeplőtelen fogantatást már a Bibliában is 6 helyen 6féle
módon értelmezve, nomost falusi plébános szinten ezeket átértelmezve
mit tanítottak a vasárnapi misében.. :-(
.