[Epitesz-barkacs] sztahanovizmus

Erdos Zoltan erdosz at gmail.com
2013. Május. 25., Szo, 17:52:21 CEST

bizony lehet hatekonyan.

de amikor szakmai tanulmanyi versenyre keszitettek fel, akkor nem a
virtuoz esztergalast gyakoroltuk, hanem a kes befogast kozpontosan...
stopperre. meg azt, hogy az adott gep adott kessel mit bir..

aztan a versenyen belehuztam, nagyolas nagy fogasokkal, meretre meg
finoman, 3 simitas.. es meg mindig megvertem idoben a legtobb emberket,
akik ovatosan farigcsaltak :-)

viszont teny, hogy az itthoni esztergat inkabb kimelem... igaz, pici
gyenge muszeresz gep.. muanyag fogaskerekekkel.. :-)