[Epitesz-barkacs] holegfuvo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Május. 27., H, 22:44:53 CEST

Endre Szabo wrote:
> azt nem akarok. mindenképp elektromos kellene.

Olyat biztos lehet kapni, ami 500 fokos levegot fúj.
Szerintem, ha nagyobb feszen járatod, vagy a szívó oldalon fojtod a légáramot,
meglesz a 6-700 fok is, csak nem lesz hosszú az élettartama. Hallani lehet, hogy
ekkor feljebb megy a motor fordulatszáma is.

Az enyém 500 fokosat fúj elvileg, de sosem mértem. Lejjebb tekerve bejön valami
szabályozás, ami a második futotestben avatkozik be. Van egy alapfutotest, amin
át folyik a motor árama, tehát ez nem tud hideget fújni, csak langyosat.

Lehet, hogy meg kell hekkelni a védelmét is, hogy ne kapcsoljon le
túlhomérséklettol.

Na persze ez a 10-20 centivel odébb nem fog teljesülni, ekkor már rengeteg
levegot bekever a környezetbol. Ahhoz, hogy ez teljesüljön, csoben kell vezetni
odáig is a levegot.

Vannak olyan forrólevegofújók, amikkel PP-t szoktak hegeszteni, de ezek vékony
csövön át fújják a levegot. Nem tudom, hogy azon az elven muködo sokkal nagyobb
légáramú létezik-e.