[Epitesz-barkacs] holegfuvo

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Május. 28., K, 08:08:53 CEST

en ennel nagyobbakkal jatszottam regen, meg neztem ahogy a profik csinaljak.

ket tortenet van. az egyik, hogy a rez baromi jo hovezeto, es egesz durva
teljesitmeny kell hogy az illesztes egesze atmelegedjen a szukseges
hofokra. szalad el a ho azonnal, kellenek a kilowattok. az a pici szurolang
helyileg lehet hogy meleg, de nem folyik meg tole tobbtiz cm2 egyszerre.

a masik, hogy ha egyenetlenul van felmelegitve az anyag, akkor egyenetlenul
hotagul. a rogzites ezt az egyenetlen tagulatot rogziti, es ahogy lehul
elgorbul.

ezert U alakban korbeepitik, es eloszor csak melegitik az egeszet. amikor
jol felmelegedett, akor celzottan az illesztest, es meg utanna is
melengetik akar hogy egyenletesen huljon le.

Vajk