[Epitesz-barkacs] M8 önzáró anya rögzítése lemezre

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2013. Nov. 8., P, 12:50:34 CET

Hali!

Ha jól értem, akkor ezzel egy túlfesz levezetőt akarsz csinálni? Szóval
valahol a villanyórádnál lesz pár kapupántcsavar rákötve a 230-ra?
Mit csinálsz, ha belefészkel a pók vagy rárakódik a por? Vagy kicsit
párásabb vagy szárazabb lesz a levegő. Hogyan gondolod tesztelni?
Vagy megfogja a szomszéd?

Szabolcs