[Epitesz-barkacs] büdös külső levegő tisztítása? re: Alternatív fűtés

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Nov. 19., K, 10:07:39 CET

Forditott iranyban lattam ilyet ipari meretben. Egy medence az udvaron,
aminek az alja racs. Benne korhado fakereg, meg ilyen mohak es zuzmok. A
tetejere raknak neha frisset, meg picit ontozik. Nemtudom alul kell-e
kiszedni valaha valamit. Szennyviztelepen a nagy csarnokokban szabadon
hompolyog a szar, ott van mechanikai szures, ulepites, iszappakolas. Ennek
a csarnoknak a levegojet elszivjak, es ennek a medencenek az aljara
nyomjak, ezen a korhado fakerges izen keresztul jon ki a szabadba. Teljesen
szagtalan.

Vajk