[Epitesz-barkacs] büdös külső levegő tisztítása? re: Alternatív fűtés

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2013. Nov. 19., K, 14:27:00 CET

Hali!

Amennyire tudom, az aktív szénnek az a lényege, hogy a felületét növelik
meg jelentősen a széének fizikai vagy kémiai eljárásokkal. Így kis
mennyiségnek is jelentős felülete lesz, amin megköti a dolgokat.
Vagyis anyagra ugyanaz, de nem fog annyi szagot megkötni. Hogy mennyi a
sima faszén tömegegységre vett felülete azt nem tudom, egy gyors google
szerint az aktív szén átlag 500-1500 m2 / gramm .

Szabolcs