[Epitesz-barkacs] Alternatív fűtés

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2013. Nov. 19., K, 14:51:12 CET

Sziasztok!
Dávid!

Nem sokat tudok. Jött a kandallós, megnézte a helyet, kérdés nélkül
ajánlotta, hogy
hova lehet elvezetni a meleget. Aztán meg is csinálta.

A kandalló kívülről kő és ytong burkolatú.
Ezen belül van egy légréteg, majd a kandalló fémszerkezete.
Ez a fémszerkezet bordázott és felmelegíti a levegőt.
A levegő egy kb 150mm vastagságú alumínium gégecsövön keresztül áramlik.
A legtávolabbi 2 nyílás kb 4m-re van a kandallótól vízszintes irányban.
A hálószobai az égéstér fölött kb 2m-rel, a másik kb 4 m-rel,
vízszintes irányban egymástól kb 1 m-re.

A legtöbb nyíláson van egy elzárható lamellás szabályzó, amivel a
levegőmennyiséget
tudom beállítani.

A cserépkályháddal kapcsolatban az az érzésem, hogy a "hőcserélőt" be
kellene
építeni a cserépkályhádba.

Üdv. Tibi

2013. november 19. 11:41 Tanács Dávid Szilveszter írta, <