[Epitesz-barkacs] büdös külső levegő tisztítása? re: Alternatív fűtés

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Nov. 19., K, 22:21:26 CET

Varga Tibor <vargat61 at gmail.com> írta, 2013.11.19.:
> Sziasztok!
>
> Vajon mi a különbség egy ilyen aktívszén,meg a faszén között?
> További kérdésem, hogy van-e lényeges különbség a kereskedelmi faszén
> és a kályhából, kandallóból kiszedett faszén között?

az egyik (már elegge parazslo) rönköt szerettem volna
" leallitani ", és porlasztott vízzel sikerült is
( a tűzoltástudomány " száraz tűzoltás " témakörébe sorolja,
gyakorlatilag házilagosan a kerti permetezőgéppel megoldható )

> Nem tüzelési, hanem szagmegkötő szempontból.

ha az alábbinak a negyede lenne csak igaz, akkor is jó lesz
http://gyogyito-aktiv-szen.hupont.hu