[Epitesz-barkacs] Alternatív fűtés

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2013. Nov. 22., P, 16:31:12 CET

2013. november 18. hétfő 15:37 keltezéssel Acs Gabor feladótól alábbiakban
idézett levél érkezett drótpostán:
Hali!

> A cím nem teljesen igaz, én most a gáz alternatíváit keresem. Pár dolgot
> leírok, és ha van valakinek ötlete, ellenvetése, kérem ne kíméljen!
Nem olvastam végig az összes választ, de az első és legfontosabb kérdés, hogy
mi az amit fűteni szeretnél? Ezt követően kell tudni a méretét, az
osztottságát, a kitettségét, a hőszigetelését.
Ezek ismeretében kapásból ki lehet zárni néhány megoldási lehetőséget.

jókat:
 .~.
 /V\
/( )\ Zsiráf