[Epitesz-barkacs] Mosógép kiköpi a mosószert

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2013. Nov. 29., P, 13:52:12 CET

   Sziasztok!

   Nemrég került hozzám egy Indesit WITE-127
típusú csoda-mosógép. (Ingyen kaptam, hátha
meg tudom javítani. Sikerült a javítás, így
használatba vettem.)
   Az egyik rövid programnál (sima mosás)
figyeltem meg a következőt:
- programot kiválasztom
- beállítom a hőmérsékletet és a centrifuga
fordulatszámát
- bezárom a tetejét
- elindítom a programot
- kinyitja a bemenő szelepet kb. 5-10 sec-re
- vár kb. 10 sec-et
- beindítja a szivattyút, kb 10 sec-re

ez után szépen lefut a program.

   ????

   Szóval a mosás legelején gyakorlatilag "kiköpi"
a mosószert! Mi ez??? Programhiba? Vagy valami
nagyon nagy okosság, amitől tisztább lesz a ruha???

   Bónusz kérdés: miért úgy van kialakítva a
vegyszertároló része, hogy a főmosáshoz betöltött
mosószer a tető lecsukása után rögtön a gépbe
ömlik? (Akkor is, ha előmosni akarok.)

     Horváth Zsolt