[Epitesz-barkacs] infra film futes

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Nov. 30., Szo, 20:51:29 CET

Lattal te mar asztalost? Nem rakhatok magam moge terelolemezt, mert
felbukok ha hatralepek. Nem ulomunka, nem forrasztas, hanem meteres
munkadarabokkal mozgas, pakolas, gepek hasznalata. Nincs is szek, minden
allva tortenik. A munkapad fole fogok tenni, meg kozepre, ahol a korfuresz
van ha nincs bent a kocsi. Aztan akar mas gepeket is odatolhatok, ha
tartosan azzal fogok dolgozni.

Vajk