[Epitesz-barkacs] Fokozatmentesen állítható asztal

szlretro szlretro at freemail.hu
2013. Okt. 8., K, 17:55:08 CEST

Szia!

Ez engem is foglalkoztatott egy idoben.
Ha nem "ragaszkodsz" a gyari megoldashoz, akkor sztem barkacsban is
lehet legalabb olyan jot kesziteni:
tolokapu mozgato fogaslec+kerek vagy ami talan olcsobban
megvan: bontoban/meh telepen akarmilyen auto kormanymuve. Itt ugye
kerdeses az elmozdulas merteke, de kb. pariban van egy asztali cuccal.

+1 ha ontartora kell (az elobbiek ugye nem azok), akkor egy kelloen
nagy menetes sza'r + anya a legegyszerubb sztem
+2 hurkatolto (nem rohog :)), ott mar a hajtas is megvan a fogasleces
temaban

udv,
e.

--
Üdvözlettel,
 szlretro                            mailto:szlretro at freemail.hu

"bomba, tnt, kensav, H2SO4, saletromsav,HNO3, glicerin HOCH2CH(OH)CH2OH"