[Epitesz-barkacs] Csapágyas mosógép használható-e

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Okt. 14., H, 10:04:42 CEST

ugy megkopik a csapagy, hogy a dob eleje centiket is log. emiatt beleer az
ustbe, elobb utobb kilyukasztja. plusz tonkremegy a szimmering a csapagynal
(inkabb elobb a szimmering, aztan a csapagy) es kicsit ereszti a vizet
hatul emiatt.

ha indesit/ariston, akkor jo esellyel muanyag az ust, es ket felbol ossze
van ragasztva. emiatt nem tudod kihuzni a dob tengelyet a csapagybol a
cserehez. a gyari doksi szerint csapagyat dobbal es usttel egyutt lehet
csak cserelni. mi a sogorral flexxel szetvagtuk az ustot, es
szilo+csavarral osszeraktuk utanna.

VAjk