[Epitesz-barkacs] purhab

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Okt. 14., H, 10:45:47 CEST

nekem ezzel nagyon rossz tapasztalataim vannak.

ha nem is szivarog a hab, elszokik belole a hajtogaz, es visszarakas utan
hasznalhatatlan a flakon. erezni is lehet hogy puha, benyomhato, nincs
nyomas belul.

en mindig rajtahagyom a pisztolyt es kesz. a lenyeg hogy meg ures flakon
sem jo, nemures flakon legyen a pisztolyon mindig! tovabba a flakont a
pisztollyal mindig allitva kell tarolni, valamiert ha fekszik heteket,
akkor is elszokik a gaz. jo sok eve csinalom ezt mar igy, mindig egyben
elteve, neha felevig elo sem veve.

ha levettem a flakont, mindig megdoglott par nap alatt.

Vajk