[Epitesz-barkacs] Mosógép motor és fűtőszál hajtása

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Okt. 14., H, 23:02:38 CEST

mechanikus programkapcsolos?

Vajk
Hali!

Ez igaz.
Most megnéztem mit csinál az én gépem, hideg-30-40-60-90 .
Viszont biztosan méri a hőfokot, mert (nem dokumentált feature-ként), ha
megnyomom a hőmérséklet-választó gombot, akkor kiírja az aktuális mért
értéket. tehát nyilván csak szoftver kérdése, hogy mi állíthatok be. Ennek
ellenére úgy döntöttek, hogy marad ez az öt érték és az 50 nincs közte.
Ennek bizonyára van valamilyen tervezési oka.
Ez egy tizen egy-két éves LG mosógép, amúgy.

Szabolcs