[Epitesz-barkacs] Kert jarda repedes kerdes

Karoly Kovacs psat55 at yahoo.de
2013. Okt. 22., K, 17:59:55 CEST

Mostanaban vettem eszre, hogy a kerti jardaban ket helyen keletkezett
hajszalrepedes. (Nem tudom, hogy a multkori ket foldrenges okozte-e, de
ez mindegy is.)
A jarda beton alapu, majd a teteje tegla. A repedesek keresztiranuak,
max. 1mm vekonyak (de inkabb kevesebb).
Szerintetek mivel lehetne kionteni, hogy elkeruljem a fagyveszelyt?
Mivel nagyon vekonyak a repedesek, ezert csak valami higan folyos (majd
szilardulo) anyag johet szoba, es esztetikai okok miatt (tegla boritas)
csak valami semleges szinu vagy attetszo anyagrol lehet szo.

Koszonom az otleteket elore is:
Karoly