[Epitesz-barkacs] filmek lementese

Dienes József dienes.jozsef at rh.uni-obuda.hu
2013. Okt. 27., V, 16:54:23 CET

Már pont akartam is írni, hogy tessék szorgalmasabban olvasni
a szétszedtemet! :-)

Itt egy régebbi cikk, ez alapján az egyetlen mód, hogy az analóg
kimeneten keresztül felveszed VHS-re vagy DVD-re (vagy azóta egyes
újabb tévék tudhatnak tetszőleges nézett műsort USB-re rögzíteni):
<http://www.vg.hu/vallalatok/vg_online/vallalatok_-_belfold/081208_digitv_251801>

De ha hjózsi esetleg már lemondta az előfizetést, akkor a kulcsát is
visszavonták, ezzel a felvételei is ugrottak.

Józsi