[Epitesz-barkacs] filmek lementese

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Okt. 27., V, 20:24:55 CET

Dienes József <dienes.jozsef at rh.uni-obuda.hu> írta, 2013.10.27.:
> Hát én nem vagyok trekker, de be most beírtam a googliba,
> hogy: "star trek voyager sorozatok online" (idézőjelek
> nélkül), és az első találaton elindulva eljutottam az első
> részhez magyarul. Csak az a "trükk", hogy CLOSE TO PLAY-re
> kell kattintani. Azt nem tudom, könnyen le lehet-e tölteni.

az 1. évfolyam 1. epizódjára rákattintottam

kb 1/2 órája teker, de a film még nem indul el.

ezt jó jelnek tartom, mert a film vetítéséhez le kell teljesen tölteni a
filmet, itt lehozva a vinyón összerakni, és akkor (vélhetően)
a winfos "tempor. internet mappában" meg is lenne, és onnan csak
átmásolni egy másik mappába is ( a film lejátszása után
a tempor internet files mappából ki szokta törölni önmagát)
még a film lejátszásának befejeződése előtt

ebben a percben is teker lefelé....
http://videobam.com/widget/dSnxu/custom/728

linuxban hol szokták ideiglenesen letárolni?
mert a /tmp-ben sem találom :-(