[Epitesz-barkacs] új gáztűzhely

Merlin Power pmerlin.ml at gmail.com
2013. Okt. 28., H, 22:15:18 CET

Hali!

Az igazság valószínűleg megint valahol középtájon van :-)
Igaz, hogy változott a szabály, de szagelszívót nem írnak elő, csak
szellőztetést, de ezt az ablak keretbe épített szellőztető nyílással is
biztosítani lehet.
Nálunk tavasszal volt a felülvizsgálat, utána kellett az új (2 éves)
ablakot szellőztető nyílással ellátni. Kicsit bosszankodtam, de asszony nem
akarta villanyra cserélni a gázt, így szétfúrtuk az abklakkeretet :-(

Viszont a cikk kicsit hatásvadász ...
Eladónak mindegy, mit veszel, a gázszerelő szól, hogy mit kell csinálni.

Üdv:
    Laci