[Epitesz-barkacs] Telek tájolás

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Okt. 30., Sze, 18:47:00 CET

Akkor ez csak a viszonylag kisebb telkeknél számít, ahol közel a
szomszéd? Tehát ha van mondjuk egy négyzet telked, aminek az oldalai
mind pont egy égtáj felé néznek, akkor úgy érdemes a házat elhelyezni,
hogy az északi határhoz közelebb legyen egy fala, amin kis ablakok
vannak, és a telek belseje felé néz a terasz, a nappali ablakai stb?

Gábor