[Epitesz-barkacs] Itt van az ősz, itt van újra - páralecsapódás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Sze. 1., V, 08:44:15 CEST

Imre Kormos wrote:
> Én abszolut 0-ra gondoltam. Most, hogy rákerestem, ezt találtam:
> http://www.geosolar.hu/cgi_bin/index.php?page_id=html/ecs3.php

Bocs, az "abszolút" szó felett átsiklottam.

Amúgy kint valóban ilyesmi van, valami 2,7K-val magasabb sugárzásilag a
hőmérséklet, mint az abszolút nulla, de innen a föld felszínéről nem ennyinek
látszik, hanem valami -54 fokosnak átlagban. Nyilván a légkörnek is van valami
hőmérsékleti sugárzása, meg mittudomén. Igazán nem tudom, hogy kell érteni, de
úgy tűnik, ez kb meg is felel a gyakorlatnak.