[Epitesz-barkacs] Itt van az ősz, itt van újra - páralecsapódás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Sze. 1., V, 09:18:53 CEST

Vajk Fekete wrote:
> szerintem a homerod nem mer -54 alatt.

Nem tudom ellenőrizni, de mutatott már tisztább égbolt esetén -80 körülit is.
De ez az egész lényegtelen. A lényeg, hogy itt a föld felszínén az égbolt
nem -273C körülinek látszik, hanem jóval melegebbnek. Sajnos nem találtam rá
forrást, de ezt nem én találtam ki. És sajnos nem tudom, mit kell effektív átlag
alatt érteni.

Nyilván pl a hold felszínére ez már nem igaz.