[Epitesz-barkacs] uzleti celu egyben

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2013. Sze. 1., V, 22:30:57 CEST

Hali!

Epoxival nagyon szépeket lehet alkotni. Általában nem magában, hanem
valamilyen töltőanyaggal (üvegportól kezdve a fareszelékik minden van)
együtt. Ezek gyantás cégeknél kaphatóak és ott meg is mondják, hogy mi mire
való. Brutálisan erős dolgokat lehet így csinálni, hiszen az Epokittnál már
azért tud jobbat is a tudomány, bár igaz, az Epokitt a maga nemében
klasszikus cucc.
Mondjuk a a sima lyuktömésre valószínűleg tényleg nem kell űrtechnika, akár
a mezei epoxi kétkomponensű ragasztóba is keverhetsz töltőanyagot,
masszívabb is lesz, meg gyantából sem kell annyi.

Szabolcs