[Epitesz-barkacs] Itt van az ősz, itt van újra - páralecsapódás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Sze. 4., Sze, 13:28:25 CEST

Vajk Fekete wrote:
> kicsi hoszigetelt edenybe kell onteni keveset. pl hungarocell poharba.
> elforr valamennyi, ettol lehul, es pont forraspontra all be.

Ez a dolog jól működik (próbáltam) PB-vel. Na de a hűtőgáz nem pont így
viselkedik. Ha a palackra csövet teszek, onnan jön a lé, de rögtön el is
párolog.

Azért lehet, hogy kipróbálok valamit. Hőszigetelt pohár (inkább fém konzervdoboz
pl), rongy bele, és a rongyba belenyomom a cső végét, és ott kell elpárolognia.
A hungarocellben lévő pohár oldalánál lyuk a hungarocellen, és arra mérek rá, de
lehet, hogy elég a rongyra fentről, ha láthatóan lucskos egy darabig.

A palackon van külön gáz és folyadék csap. Bár fájó szívvel eregetem el a gázt.
Legutóbb 25ezerbe került 5 kiló gáz. :-(

Olcsóbb volt persze, mint klímát cserélni, remélem, sikerült a javítás. Egyelőre
jónak tűnik.