[Epitesz-barkacs] uzleti celu cuccok update

Endre Szabo stgellertfoto at gmail.com
2013. Sze. 7., Szo, 19:06:47 CEST

Hála az égnek egy izmos kolléga elég sok vasat elcipelt, íme a maradék:-)

költözködni fogunk, nem akarom a vasakat cipelni, amitõl megválnék az egy

 -morse 4-es síkmaró 30as és 50es, egy darab iso40/morse4 befogóval
cserelapkás, cserelapkák emlékeim szerint jók.

20e.

-iso 40es ER patronbefogó, modern, asszem 6os 8-as és 10es patronnal,
tengelyen látható.

7e.

-iso 40es köszörû/marógép (én marógéphez használtam) tengely, nagyon jó
állapot,

20e.

- 1,1 kw 3 fázisú normál állapotú ewig villanymotor egy Samsung PC3-as 1,5
kw-os frekiváltóval, mely teljes mértékben megegyezik a Yaskawa, és
OMRON3G3MV tipusúakkal. Leírást adok hozzá.

A moci külön 8e, a frekiváltó 20 e.

25e.
--------- következ? rész ---------