[Epitesz-barkacs] uzleti cuccok update/end

Endre Szabo stgellertfoto at gmail.com
2013. Sze. 10., K, 08:42:51 CEST

Izmos a listatagsag, ez a velemenyem:-)

Szal nagy örömömre a moci/frekiváltó is elbringázott (blaháról
budaörsig!!!),
ezek maradtak, ha érdekel valakit szóljon a hétvégéig, de most már asszem
elpakolom.

költözködni fogunk, nem akarom a vasakat cipelni, amitõl megválnék az egy

-morse 4-es síkmaró 30as és 50es, egy darab iso40/morse4 befogóval
cserelapkás, cserelapkák emlékeim szerint jók.

20e.

-iso 40es ER patronbefogó, modern, asszem 6os 8-as és 10es patronnal,
tengelyen látható.

7e.

-iso 40es köszörû/marógép (én marógéphez használtam) tengely, nagyon jó
állapot,

20e.
--------- következ? rész ---------