[Epitesz-barkacs] lift csaladi hazban

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Sze. 10., K, 10:13:24 CEST

Ex apósom csinált ilyet, működött is. Pont egy sima csörlővel oldotta
meg. Falai nem voltak, és a csörlő saját távkapcsolójával kellett
vezetni, semennyire sem volt szerintem biztonságos. Javasoltam, hogy
legalább olyan kapcsolót építsen be, vagy valamit, ha kinyúl az ember és
beszorul a valamije, akkor álljon meg, de nem igazán érdekelte. De tény,
hogy elhatározta, és meg is csinálta :)

Gábor